Сухомлин, Андрій АнатолійовичВесніна, Людмила ЕдуардівнаЗапорожець, Тетяна МиколаївнаСухомлин, Тетяна Анатоліївна2024-03-112024-03-112024Дистанційне навчання англомовних студентів на кафедрі фізіології як ефективна форма ресурсноорієнтованого навчання / А. А. Сухомлин, Л. Е. Весніна, Т. М. Запорожець, Т. А. Сухомлин // IV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка», 22–23 лютого 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 417–420.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23153Сьогодні набуває поширення ресурсно-орієнтоване навчання. Це пов’язано з необхідністю формування цілісного спрямування навчального процесу не тільки на необхідність набувати і засвоювати знання та опановувати професійні навички, а й на самостійне засвоєння знань та опановування навичками здобувачами освіти. Сучасні засоби і технології допомагають компенсувати новітні виклики. З одного боку, підвищуються вимоги як до науково-педагогічних працівників, так і до здобувачів вищої освіти, щоб адаптуватись до нових умов. З іншого боку, з’являються нові інструменти та технології отримання інформації та опанування професійних навичок, що дозволяє долати ці викликиukдистанційне навчанняангломовні студентиресурсно-орієнтоване навчанняCOVID 19ZoomGoogle Classситуаційні задачіДистанційне навчання англомовних студентів на кафедрі фізіології як ефективна форма ресурсноорієнтованого навчанняArticle