Лозенко, В. В.2020-06-252020-06-252019Лозенко В. В. Тестові завдання в сучасному навчальному процесі / В. В. Лозенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 226–230.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12975Стаття вивчає тестові завдання, які є вагомою частиною навчального процесу. Вони використовуються у будь-якій країні. Тести сприяють об’єктивності оцінювання, покращання здатності виділяти найважливіші речі, загальні риси та особливості певного факту або процесу, виявлення хибних висновків, привчатися до самостійності, розвивати добру пам’ять, робити коректні висновки тощо. Стаття порівнює структуру та критерії складання тестів в Україні та США. Проаналізовано різні види завдань, які використовуються у навчальному процесі. Виявлено, що комп’ютерний тест є найкращим засобом перевірки навиків говоріння, коли мова йде про тестування з іноземної мови. Це дає можливість перевірити швидкість та зв’язність мовлення, не тільки бідний або багатий лексичний запас, бездоганне знання граматики, правильне вживання фразових дієслів. Крім того, таксономія Блума визначається як найбільш придатний підхід до викладання іноземної мови.The article assesses test assignments which are known to be the essential part of academic process. They are used in any country. Tests contribute to objectivity of giving marks, improvement of ability of outlining the most important things, common features and peculiarities of some fact or process, detecting logical fallacies, training selfsufficiency, developing a retentive memory, drawing accurate inferences etc. The study compares the structure and criteria of test elaboration in Ukraine and the USA. There have been analysed different types of assignments which can be used in academic process. Computer testing was found to be the best way of checking speaking competence as regards to foreign language proficiency testing. It enables to check fluency and coherence not only poor or excellent vocabulary, perfect knowledge of grammar and correct usage of phrasal verbs. In addition Bloom’s taxonomy has been determined to be the most appropriate approach to foreign language teaching.ukтестові завданнянавчальний процеснавчанняперевіркавиди тестівтаксономія Блумакомп’ютерний тестtest assignmentsacademic processtrainingcheckingtypes of testscomputer testBloom’s taxonomyТестові завдання в сучасному навчальному процесіArticle37.01/09