Владимирова, Валентина ІванівнаШевченко, Олена МиколаївнаVladymyrova, V. I.Shevchenko, O. M.2019-05-292019-05-292019-05Владимирова В. І. Лінгвокраїнознавчий аспект у викладанні української мови як іноземної : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. «Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця», м. Полтава, 7–8 травня 2019 р. / В. І. Владимирова, О. М. Шевченко // Молодий вчений. – 2019. – № 5.1. (69.1). – С. 55–58.2304-5809УДК 378.147=161.2https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10470У статті розглянуто сутність лінгвокраїнознавчого аспекту. Досліджено важливість та окреслено особливості впровадження лінгвокраїнознавчого аспекту в курс «Українська мова як іноземна». У статті обґрунтовано, що лінгвокраїнознавчий підхід є перспективним у процесі навчання української мови як іноземної; встановлено, що в межах зазначеного підходу культура є об’єктом навчання, а мова – засобом отримання інформації.ukлінгвокраїнознавствоукраїнська мовакультурологічний аспектіноземні студентиміжкультурна комунікаціякомунікативні завданняlinguistic and country studyUkrainian languagecultural aspectforeign studentsintercultural communicationcommunication tasksлингвострановедениеукраинский языккультурологический аспектиностранные студентымежкультурная коммуникациякоммуникативные задачиЛінгвокраїнознавчий аспект у викладанні української мови як іноземноїLinguistic and country study aspect in the teaching of the ukrainian language as a foreign languageЛингвокраеведческий аспект в преподавании украинского языка как иностранногоArticle