Кундій, Жанна ПетрівнаАндрейко, Світлана СтаніславівнаКундий, Жанна ПетровнаАндрейко, Светлана СтаниславовнаKundii, ZhannaAndreiko, Svitlana2022-01-142022-01-142021Кундій Ж. Формування емпатійних здібностей майбутніх медичних працівників [Електронний ресурс] / Ж. Кундій, С. Андрейко // Імідж сучасного педагога. – 2021. – № 6 (201). – С. 72–76. – Режим доступу : http://repository.pdmu.edu.ua/retrieve/73587/Andreiko%20S.pdf2522-9729https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17441Досліджено поширені дефініції емпатії, її розуміння, розкрито сутність понять «емпатія», «емпатійні здібності»; характеризуються форми та види емпатії, закономірності формування емпатійних здібностей майбутніх медичних працівників; розглянуто питання формування емпатії, як важливого компоненту підготовки майбутніх медичних працівників до професійної діяльності; описано пошук інструментів формування емпатійних здібностей за допомогою різних освітніх практик та стратегій навчання; визначено роль занять із літератури у формуванні емпатійних здібностей майбутніх медичних працівників.The article studies common de nitions of empathy and its understanding. The meaning of the concepts «empathy» and «empathic abilities» is revealed. The text gives valuable information on forms and types of empathy and regularities of future medical workers’ empathic ability development. The issues of empathy formation are considered an important component of future medical workers’ preparation for professional activity. This article describes some tools for the formation of empathic abilities through various educational practices and learning strategies. It is dened as the role of literature classes in the formation of empathic abilities of future medical workers.ukемпатіяемпатичні здібностіформи та види емпатіїкомпоненти професійної емпатіїмайбутні медичні працівникизасоби літературиempathyempathic abilitiesforms and types of empathycomponents of professional empathyfuture medical workersliterary meansФормування емпатійних здібностей майбутніх медичних працівниківArticlehttps://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-6(201)-72-76159.9