Хміль, Олена ВсеволодівнаКаськова, Людмила ФедорівнаКарпенко, Ольга ОлександрівнаКолот, Еліна ГеоргіївнаХмиль, Елена ВсеволодовнаКаськова, Людмила ФёдоровнаКарпенко, Ольга АлександровнаБережная, Елена ЭдуардовнаКолот, Элина ГеоргиевнаKhmil, E. V.Kaskova, L. F.Karpenko, O. O.Berezhnaja, E. E.Kolot, E. G.2017-11-032017-11-032014Значення науково-дослідної роботи студентів для підготовки висококваліфікованих лікарів / О. В. Хміль, Л. Ф. Каськова, О. О. Карпенко [та ін.] // Сучасні технології управління навчальним процесом у вищих медичних закладах : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю. – Полтава, 2014. – С. 230–231.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2279науково-дослідницька робота дозволяє оптимально використовувати індивідуальні можливості студентів, виховує в них необхідність постійного поповнення та розширення обсягу спеціальних знань, орієнтує на систематичну самоосвіту й професійний розвиток особистості;: научно-исследовательская работа позволяет оптимально использовать индивидуальные возможности студентов, воспитывает в них необходимость постоянного пополнения и расширения объема специальных знаний, ориентирует на систематическое самообразование и профессиональное развитие личности; : research work allows optimal use of individual opportunities of students, brings up in them the need for constant replenishment and expansion of the volume of special knowledge, focuses on systematic self-education and professional development of the individual.ukнауково-дослідницька робота студентівстудентський науковий гуртокіндивідуальні здібності студентанаучно-исследовательская работа студентовстуденческий научный кружокиндивидуальные способности студента.research work of studentsresearch work of studentsindividual abilities of a studentЗначення науково-дослідної роботи студентів для підготовки висококваліфікованих лікарівЗначение научно-исследовательской работы студентов для подготовки высококвалифицированных врачейSignificance of research work of students for the training of highly qualified doctorsArticle