Скрипник, Ігор МиколайовичМаслова, Ганна СергіївнаШапошник, Ольга АнатоліївнаШевченко, Тетяна ІванівнаСорокіна, Світлана ІванівнаГончар, Ольга ОлександрівнаКудря, Ірина ПавлівнаЯкимишина, Лариса Іллівна2023-04-052023-04-052023-03-30Переваги і недоліки дистанційного навчання при вивченні клінічних дисциплін / І. М. Скрипник, Г. С. Маслова, О. А. Шапошник [та ін.] // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 225–227.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20516Маючи широкий діапазон навчальних програм і педагогічний досвід, а також зміни з урахуванням програми й можливість ротацій змістових модулів за бажанням, можемо, не порушуючи загального принципу навчальної програми, поліпшити якість підготовки лікарів у наявних умовах.It can have a wide range of training programs and pedagogical experiences, as well as changes taking into account the programs and the possibility of rotating content modes at will, there is an opportunity, without violating the general principles of the training program, to improve the quality of the training.ukдистанційне навчаннякейс-методелектронне навчанняdistance learningcase methodelectronic learningПереваги і недоліки дистанційного навчання при вивченні клінічних дисциплінArticle378.001.1