Куценко, Наталія ПетрівнаВонсович, Юлія ВолодимирівнаВолкова, Таїсія ОлександрівнаЗубченко, Юліана Петрівна2024-06-042024-06-042024Міждисциплінарний підхід як засіб розвитку компетентностей студентів медичних закладів вищої освіти / Н. П. Куценко, Ю. В. Вонсович, Т. О. Волкова, Ю. П. Зубченко // Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 130–131.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23943Підкреслено важливість медичної освіти для якості й безпеки медичного обслуговування суспільства; акцентовано роль міждисциплінарного підходу. Міждисциплінарний підхід у медичній освіті дозволяє студентам розвивати аналітичні навички, гнучкість і готовність до спільної роботи, відкриває можливості для розвитку лідерських якостей і розширення горизонтів знань, необхідних для сучасної медичної практики; and the role of an interdisciplinary approach. In medical education, an interdisciplinary approach allows students to develop analytical skills, flexibility, and readiness for teamwork, as well as opens opportunities for the development of leadership qualities and the expansion of knowledge horizons necessary for modern medical practice.ukміждисциплінарне навчанняінтеграціякомпетентностімедична освітаinterdisciplinary educationintegrationcompetenciesmedical educationМіждисциплінарний підхід як засіб розвитку компетентностей студентів медичних закладів вищої освітиArticle