Kostenko, V. G.Solohor, I. M.Костенко, Вікторія ГеннадіївнаСологор, Ірина Миколаївна2023-01-242023-01-242022-11-25Kostenko V. H. Identifying key areas in teaching English grammar for academic writing / V. H. Kostenko, I. M. Solohor // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VІI міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 122–125.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19827Cучасному академічному письму притаманні характерні граматичні структури та моделі слововживання, які застосовуються для вираження певних комунікативних функцій. Доведено, що лексикограматичний підхід, який передбачає опанування поширених граматичних моделей у поєднанні з відповідними лексичними одиницями, виявився надзвичайно ефективним у навчанні академічному письму. Різні жанри академічної прози навіть у межах певної галузі знання вимагають різних лінгвістичних засобів. Тому вибір найпоширеніших структур, текстів різних жанрів та відповідного рівня складності, їх опрацювання при розробці навчальних завдань, які передбачають гнучке осмислене використання мовних засобів, у значній мірі сприяє формуванню іншомовних та професійних компетенцій у здобувачів вищої медичної освіти.In present-day academic writing there are systematic patterns of grammar structures reserved for specialized functions. Lexicogrammatical approach focusing on frequently occurring combinations of words and grammar has been evidenced as exceptionally effective in teaching academic writing. Different academic genres even within a particular field demand different linguistics knowledge. Selecting appropriate structures, academic texts of appropriate difficulty level, preparing by highlighting, analyzing the language use, and setting writing tasks that require students to encounter and use the academic words facilitates medical students to master academic writing.enакадемічне письмолексикограматичний підхіднавички письмаграматичні часиаспектине особові дієслівні конструкціїacademic writinglexicogrammatical approachwriting skillstensesaspectsnon-finite constructionsIdentifying key areas in teaching English grammar for academic writingArticle378.016:811.111.(043.2)