Саєнко, Марина Сергіївна2018-05-232018-05-232018-05Саєнко М. С. Теоретичні основи формування часових уявлень у дітей молодшого шкільного віку / М. С. Саєнко // Наукова думка сучасності і майбутнього : збірник статей учасників двадцятої всеукраїнської практично-пізнавальної інтернет-конференції, Дніпро, 3–11 травня 2018р. – Дніпро : Видавництво НМ, 2018. – С. 45–47.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8009Постійні зміни та нововведення в освіті, перегляд навчальних програм не впливає на набір основних понять, які повинні засвоїти учні у процесі навчання у початковій школі. Важливим питанням є оволодіння часовими уявленнями дітьми, адже воно допомагає їм повніше і точніше сприймати навколишній світ, розвиває в них образне і абстрактне мислення. Тому формування уявлень про час слід розпочинати ще в дошкільному віці та розширювати знання про нього у процесі навчання у початковій школі.ukчасові уявленняпросторово-часові явленнячасмолодший шкільний вікТеоретичні основи формування часових уявлень у дітей молодшого шкільного вікуArticle