Почерняєва, Вікторія ФедорівнаВасько, Лариса МиколаївнаЖукова, Тетяна ОлександрівнаНестуля, Катерина ІгорівнаДудник, Тетяна Анатоліївна2019-03-062019-03-062017Викладання ядерної медицини: організаційно-методичні підходи до самостійного вивчення предмета // В. Ф. Почерняєва, Л. М. Васько, Т. О. Жукова [та ін.] // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 23 березня 2017 р. – Полтава, 2017. – С. 127–128.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9719Обґрунтовується думка, що фахова підготовка спеціалістів у галузі ядерної медицини потребує проведення цілеспрямованих організаційно-методичних заходів у процесі підготовки лікаря-радіолога, пріоритетом яких є підвищення кваліфікації і вдосконалення практичних фахових умінь, що уможливлюється шляхом широкого впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій навчання.ukвикладання ядерної медициниорганізаційно-методичні заходисамостійна робота студентівВикладання ядерної медицини: організаційно-методичні підходи до самостійного вивчення предметаArticle