Гасюк, Наталія ВолодимирівнаБойченко, Ольга МиколаївнаМошель, Тетяна МиколаївнаПопович, Іван ЮрійовичІваницький, Ігор Олексійович2018-05-042018-05-042016Сучасні методологічні підходи до проведення заняття із лабораторної діагностики для студентів стоматологічного факультету в субординатурі / Н. В. Гасюк, О. М. Бойченко, Т. М. Мошель [та ін.] // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц–зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.‒практ. конф. з міжнар. участю, Тернопіль, 12–13 травня 2016 р. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 1. – С. 149.УДК 378:61https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7833Автори, спираючись на власний досвід, рекомендують проводити заняття із лабораторної діагностики із трьома складовими (тестова, лекційна та оцінююча частини), а оцінюючу частину трансформувати у вигляд дискусії, що забезпечує можливість обміну думками.ukметодологічні підходизаняття із лабораторної діагностикисубординатураСучасні методологічні підходи до проведення заняття із лабораторної діагностики для студентів стоматологічного факультету в субординатуріThesis