Голованова, Ірина АнатоліївнаТовстяк, Марія МихайлівнаСенько, А.Ханенко, О. Г.2025-09-082025-09-082018Формування навичок навчального самоменеджменту в процесі самостійної роботи студентів-першокурсників / І. А. Голованова, М. М. Товстяк, А. Сенько, О. Г. Ханенко // Полтавські дні громадського здоров'я : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 24–25 травня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 63–64.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/27344Однією з умов ефективності будь-якої діяльності є наявність у її суб’єкта навичок самоменеджменту. Як зазачає В. Шатун, попри певні відмінності у тлумаченні цього поняття різними вченими, мова завжди йде про постановку мети, планування роботи і розподіл часу, техніку роботи, систематизацію, організацію роботи і контроль, про питання, тісно пов'язані з власною поведінкою, з власними справами і звичками. Формування зазначених навичок є важливим завданням під час адаптації першокурсників. Цей період, що хронологічно відповідає першим місяцям навчання, вимагає від юнака чи дівчини насамперед істотної перебудови системи навчальної діяльності відповідно до вимог вишу.ukсамостійна роботастудентисамоменеджментадаптаціяФормування навичок навчального самоменеджменту в процесі самостійної роботи студентів-першокурсниківArticle