Ткаченко, Олена ВікторівнаСоколенко, Валентина МиколаївнаТкаченко, Елена ВикторовнаСоколенко, Валентина НиколаевнаTkachenko, E. V.Sokolenko, V. M.2021-02-052021-02-052020Ткаченко О. В. Щодо питання про типологічний підхід у педагогіці / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко // Соціально- гуманітарний вісник : зб. наук. праць. – 2020. – Вип. 32–33. – С 59–61.2305-9869https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14795Стаття присвячена огляду літературних джерел щодо питання типологічного підходу та індивідуалізації навчання. Авторами також надано власні роздуми та рекомендації. Підкреслюється наявність виражених психофізіологічних та психологічних особливостей учнів-лівш. Також наголошується на необхідності обов’язкового врахування індивідуального профілю міжпівкулевої асиметрії у навчально-виховному процесі.ukпедагогікапсихологіяіндивідуальний профіль міжпівкулевої асиметріїлівшіЩодо питання про типологічний підхід у педагогіціArticle