Шарлай, Наталія МиколаївнаСоколенко, Валентина МиколаївнаЄрошенко, Галина АнатоліївнаТончева, Катерина ДмитрівнаГригоренко, Альона Сергіївна2024-09-052024-09-052024Формуванням та успішне функціонування наукових шкіл у процес розвитку освіти майбутнього / Н. М. Шарлай, В. М. Соколенко, Г. А. Єрошенко [та ін.] // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXXI Каришинські читання), присвяченої 110 річниці університету, (м. Полтава, 30-31 травня 2024 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава : Астрая, 2024. – С. 178–179.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/24596Національна система освіти на сучасному етапі розвитку України з метою підготовки до продуктивної інтелектуально-виробничої діяльності в суспільстві та забезпечення вільної адаптації до самостійного життя повинна збагачувати молодь необхідними знаннями. Нова освітня політика молодої української держави має широко використовувати не лише сучасні інноваційні навчально-виховні технології, часто створені на базі досвіду зарубіжних освітніх та наукових шкіл, а також проводити розробку більш ефективних педагогічних технологій і експериментальних моделей та методик на базі вже існуючого, але не актуалізованого досвіду передових науковців та педагогів-митців як минулого, так і сучасності. В Україні розвиток освіти зумовлений національною побудовою незалежної демократичної держави, використанням освітніх чинників, обґрунтованих у Законах України «Про інноваційну діяльність», «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про наукову та науково-технічну діяльність». Національна доктрина розвитку освіти, «Основи законодавства про охорону здоров’я» акцентують увагу на доцільній необхідності вивчення педагогічного досвіду й здобутків сучасності та їхньої інтеграції у процес розвитку освіти майбутнього.ukНаціональна система освітиуспішне функціонування наукових шкілнаукова школаукраїнська школаФормуванням та успішне функціонування наукових шкіл у процес розвитку освіти майбутньогоArticle