Скрипников, Петро МиколайовичХміль, Тетяна АндріївнаПриходченко, Світлана ВалеріївнаКулай, Ольга ОлександрівнаТимошенко, Юлія ВолодимирівнаДубина, Віталій ОлексійовичЛазарєва, Ксенія Анатоліївна2024-11-252024-11-252024-10-30Теоретико-емперична спроба роботи з емоційним інтелектом лікарів та педагогів на післядипломному етапі освіти / П. М. Скрипников, Т. А. Хміль, С. В. Приходченко [та ін.] // Сучасні проблеми вивчення медико-екологічних аспектів здоров’я людини : збірка тез та статей наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30–31 жовтня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 156–157.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/25333Нами використовувалася «методика діагностики емоціонального інтелекту» Н. Холла (в адаптації Є. Ільїна). Даний опитувальник досліджує емоційний інтелект як механізм, що визначає особливості емоційної регуляції поведінки суб'єкта, містить 30 питань і 6 варіантів відповіді. У результаті ми з'ясували, що серед респондентів не було показників високого рівня емоційного інтелекту, а середній рівень показників лише в третині респондентів. Ці показники свідчать про необхідність освоєння методології роботи з навичками soft-skills як викладачів, так і тих, хто навчається на післядипломному етапі медичної освіти.ukемоційний інтелектsoft-skillsпіслядипломна освітаТеоретико-емперична спроба роботи з емоційним інтелектом лікарів та педагогів на післядипломному етапі освітиArticle