Ройко, Наталія ВіталіївнаСтарченко, Іван ІвановичФиленко, Борис МиколайовичПроскурня, Сергій АнатолійовичЧерняк, Валентина Володимирівна2023-04-032023-04-032023Використання засобів наочності у викладанні патоморфології та секційного курсу / Н. В. Ройко, І. І. Старченко, Б. М. Филенко, С. А. Проскурня, В. В. Черняк // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 209–210.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20463Підвищення якості підготовки фахівців – головне завдання вищої медичної освіти, в якому велике значення мають фундаментальні дисципліни. Навчальний процес має спрямовуватися на становлення професійних компетенцій, що формують творче мислення, уміння використовувати інформацію з фундаментальних наук для розуміння клінічних дисциплін і опанування навичок установлення діагнозу. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини особливу увагу приділяє методичному оснащенню й показовості навчального процесу, що сприяє оптимізації теоретичної підготовки студентів і опануванню ними практичних навичок.Improving the quality of specialist training is the main task of higher medical education, in which fundamental disciplines are of great importance. The educational process should be aimed at the formation of professional competencies that form creative thinking, the ability to use information from fundamental sciences to understand clinical disciplines, and the acquisition of diagnosis skills. The Department of Pathological Anatomy and Forensic Medicine pays special attention to methodological equipment and presentation of the educational process, which contributes to the optimization of theoretical raining of students and their mastering of practical skills.ukмакропрепаратимікропрепаратимультимедійні презентаціїрозтиндидактичний принципmаcropreparationsmicropreparationsmultimedia presentationsdissectiondidactic principleВикористання засобів наочності у викладанні патоморфології та секційного курсуArticle