Савицька, Тетяна ВолодимирівнаВладимирова, Валентина ІванівнаSavitska, TatianaVladymyrova, Valentyna2022-12-262022-12-262022-11-24Савицька Т. В. Критичне читання на заняттях з української мови як іноземної / Т. В. Савицька, В. І. Владимирова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VІI міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 199–202.978-617-7915-81-1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19648У статті проаналізовано дослідження щодо розвитку критичного мислення та його впливу на традиційний процес пізнання здобувача освіти. Узагальнено умови, які необхідно враховувати викладачеві, щоб стимулювати критичне мислення студентів. Обґрунтовано доцільність використання критичного читання на заняттях української мови як іноземної. Наведено деякі технології та їхній вплив на розвиток комунікативних навичок іноземних студентів першого року навчання.The article analyzes research on the development of critical thinking and its impact on the traditional process of cognition of the applicant. The conditions that the teacher needs to take into account in order to stimulate the critical thinking of students are summarized. The expediency of using critical reading in the classroom of the Ukrainian language as a foreign language is substantiated. Some critical reading technologies and their impact on the development of communication skills of foreign students of the first year of study are given.ukздобувач освітиapplicantкритичне мисленняcritical thinkingінтерактивні технологіїinteractive technologiesкритичне читанняcritical readingКритичне читання на заняттях з української мови як іноземноїCritical reading in classes on Ukrainian as a foreign languageArticle378.016:811.161.2:028.1