Соколенко, Валентина МиколаївнаМіщенко, Ігор ВіталійовичВесніна, Людмила ЕдуардівнаЗапорожець, Тетяна МиколаївнаЖукова, Марина ЮріївнаПавленко, Ганна ПетрівнаТкаченко, Олена ВікторівнаКоковська, Оксана ВалеріївнаФедотенкова, Наталія МиколаївнаSokolenko, V. M.Mishchenko, I. V.Vesnina, L. E.Zaporozhets, T.M.Zhukova, M. Y.Pavlenko, A. P.Tkachenko, O. V.Kokovskaya, O. V.Fedotenkova, N. N.2018-04-252018-04-252013Упровадження кредитно-модульної системи у викладанні фізіології:п'ятирічний досвід / В. М. Соколенко, І. В. Міщенко, Л. Е. Весніна [та ін.] // Європейський вибір – невід'ємна складова розвитку вищої медичної освіти України : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2013. – С. 199–201.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7766Розглядається впровадження кредитно-модульної системи навчання на кафедрі фізіології, деякі питання п'ятерічного досвіду. Висвітлені переваги і недоліки цієї системи, особливості контролю знань і самостійної роботи студентів. Рассматривается внедрение кредитно-модульной системы обучения на кафедре физиологии, некоторые вопросы пятилетнего опыта. Освещены преимущества и недостатки этой системы, особенности контроля знаний и самостоятельной работы студентов. The introduction of a credit-module education system at the Department of Physiology, some issues of five years of experience is considered. The advantages and disadvantages of this system, features of knowledge control and independent work of students are highlighted.ukкредитно-модульна система освітисамостійна роботатестуванняУпровадження кредитно-модульної системи у викладанні фізіології:п'ятирічний досвідВнедрение кредитно-модульной системы в преподавании физиологии: пятилетний опытIntroduction of a credit-module system in the teaching of physiology: five years of experienceOther