Артьомова, Наталія СергіївнаФастовець, Марина МиколаївнаКалюжка, Олена ОлександрівнаЖук, Людмила Анатоліївна2019-03-252019-03-252019Роль конфлікту в організації навчального процесу / Н. С. Артьомова, М. М. Фастовець, О. О. Калюжка, Л. А. Жук // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 10–12.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9866Розглянуто конфлікт як інструмент формування динамічного типу соціальних відносин, пов’язаних із потенційно можливим або реальним зіткненням суб’єктів конфлікту (студентів) на підґрунті протилежних чи паралельних методів розв’язання проблеми або досягнення мети ; In the article, the conflict is considered as aninstrument for the formation of a dynamic type of social relations associated with the potentially possible or actual collision of subjects of conflict (students) on the basis of the opposite or parallel existing and self–aware methods of solving the problem or achieving the goal.ukконфліктміжособистісна взаємодіявнутрішньоособистісний конфліктсоціальний інструментconflictinterpersonal interactioninternal conflictinteraction toolsРоль конфлікту в організації навчального процесуArticle