Міщенко, Ігор ВіталійовичЗапорожець, Тетяна МиколаївнаВесніна, Людмила ЕдуардівнаМоргун, Зайтуна КамілівнаСоколенко, Валентина МиколаївнаПавленко, Ганна ПетрівнаЖукова, Марина ЮріївнаТкаченко, Олена ВікторівнаКоковська, Оксана ВалеріївнаЯкіна, Олена ОлександрівнаФілоніч, Олена ОлександрівнаMishchenko, I. V.Zaporozhets, T. M.Vesnina, L. EMorhun, Z. KSokolenko, V. M.Pavlenko, H. P.Zhukova, M. Y.uTkachenko, E. V.Kokovska, O. V.Yakina, O. OFilonich, O. OFedotenkova, N. M.Федотенкова, Наталія МиколаївнаФедотенкова, Наталья НиколаевнаFedotenkova, N. N.2021-02-122021-02-122011Перехід до двомодульної системи викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія» / І. В. Міщенко, Т. М. Запорожець, Л. E. Весніна [ та ін ] // Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних фармацевтичному навчальних закладах України III-IV рівнів акредитації : матеріали Всеукр. наук. навч.-метод. конф., м. Тернопіль 12-13 травня 2011 р. – Тернопіль, 2011. – С. 113–114.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14861У навчально-методичній статті наведені дані досвіду впровадження двомодульної системи викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті ВДНЗУ «УМСА» з викладенням мети, головних форм роботи з навчально-методичною літературою, студентами, позитивних моментів та проблем. Автори підкреслюють сприяння підвищенню активності та конкурентоспроможності студентів і викладачів зокрема після таких преретвореньEducational-methodical article adduces the data on introducing the normal physiology teaching two-moduled system at HSEIU "UMSA" dental faculty with presentation of the aim, major forms of work with study-methodical literature, students, as well as positive moments and problems. The authors in part emphasise on the encouraging to the students and professors activity and competitiveness after such transformations.ukфізіологіямедична школакредитно-модульна системаПерехід до двомодульної системи викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академіяThesis612:378.147