Лещенко, Тетяна ОлександрівнаШевченко, Олена Миколаївна2018-11-232018-11-232018Лещенко Т. О. Соціокультурний аспект посібника з української мови для іноземних студентів / Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 51–54.УДК 378.6:61.0-056.4-057.875(063)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9019На підставі аналізу наукових джерел і власного досвіду автори розглядають шляхи застосування соціокультурного компонента в професійній підготовці іноземних студентів-медиків, зокрема під час вивчення дисципліни «Українська мова як іноземна». Охарактеризовано навчальний посібник «Читаємо українською (соціокультурний аспект)», який покликаний, на думку авторів, сприяти оволодінню іноземною мовою (українською); розвивати комунікативні навички до рівня, що забезпечить спілкування іноземців на побутовому, навчально-професійному рівнях; ознайомити іноземних студентів з українознавчим і краєзнавчим матеріалом. Цей посібник сприятиме формуванню в студентів-іноземців умінь і навичок володіння мовою в усній і писемній формах відповідно до цілей, мотивів і соціальних норм мовленнєвої поведінки в типових ситуаціях. Адже саме на заняттях з української мови як іноземної формуються базові механізми іншомовного спілкування й засвоюються знання про культуру країни, мову якої студенти вивчають.ukукраїнська мова як іноземнапосібниксоціокультурний компонентіноземні студентиСоціокультурний аспект посібника з української мови для іноземних студентівArticle