Стегніцька, Л.Никіфорчук, Ж.2023-09-042023-09-042023Стегніцька Л. Роль електронних посібників в оптимізації навчального процесу / Л. Стегніцька, Ж. Никіфорчук // Modern trends in foreign languages research and teaching : proceedings of the 2nd International scientific and practical online conference (Poltava, 18–19 May 2023). – Poltava : Astraya, 2023. – P. 181–187.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21521Інформаційно-комунікаційні технології активно впроваджуються в усі сфери життя суспільства та нерозривно пов'язані із соціальними, політичними, економічними та культурно-освітніми процесами. Ефективне використання новітніх розробок та винаходів під час розв’язання професійних завдань є запорукою конкурентоспроможності здобувача освітніх послуг на ринку праці. Сучасна організація навчального процесу націлена на створення якісних та придатних для навчання електронних освітніх ресурсів, серед яких чільне місце займають електронні підручники та посібники. Такі електронні навчальні видання уможливлюють збільшити темп навчання, при цьому не знижуючи якість вищої освіти та є джерелом достовірної інформації.Information and communication technologies are actively introduced in all spheres of society and are closely related to social, political, economic, cultural, and educational processes. The effective use of the latest inventions and innovations in solving professional problems guarantees the competitiveness of the higher education applicant in the labor market. The modern organization of the educational process is aimed at creating high-quality, suitable, and effectively provenelectronic educational resources when working with students, among which electronic study guides occupy a prominent place. Such electronic publications enhance the pace of learning without reducing the quality of higher education and are considered a source of reliable information.ukелектронне навчанняелектронні освітні ресурсиелектронний посібникe-learningelectronic educational resourceselectronic study guideРоль електронних посібників в оптимізації навчального процесуArticle378.014.61:004.087