Русалкіна, Л. Г.Станчак, С. Ю.2023-07-062023-07-062022Русалкіна Л. Г. Оволодіння англомовною фаховою термінологією студентами медичних закладів вищої освіти / Л. Г. Русалкіна, С. Ю. Станчак // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 198–199.978-617-7915-81-1https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21332Для студентів медичних закладів вищої освіти, що опановують визначену спеціальність, одним із основних завдань є навчитися спілкуватися і розуміти автентичну мову. Відповідно, студенти повинні практично володіти іноземною мовою на такому рівні, щоби вміти користуватися нею у межах свого фаху, тобто володіти специфікою фахової термінології, а саме вміти прочитати англомовну фахову статтю, анотацію до лікарського засобу англійською мовою, поспілкуватися з іноземними колегами в телефонному чи он-лайн режимі, тобто використовувати мову для здійснення процесу спілкування. Тому постала необхідність комунікативної компетенції та зросла роль англомовної підготовки студента в сучасному медичному професійному середовищі. Відповідно до стандарту дисципліни «Іноземна мова» в немовному закладі навчання іноземної мови повинно мати комунікативно-орієнтований та професійно-орієнтований характер. Метою дисципліни є набуття студентами медичних спеціальностей високого рівня комунікативної компетенції, який дає можливість використовувати англійську мову на практиці у професійній діяльності.ukіноземна моваанглійська мовастуденти медичних ЗВООволодіння англомовною фаховою термінологією студентами медичних закладів вищої освітиArticle811.111 ’276.6:614.233.4