Твум, КастроШевченко, Олена Миколаївна2022-12-022022-12-022022Твум К. Національно-культурний компонент як засіб формування соціокультурної компетенції / К. Твум , О. М. Шевченко // Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції «Суспільство і особистість у сучасному комунікаційному дискурсі», (м. Запоріжжя, 2 листопада 2022 р.) / редкол. : В. Л. Погребна, В. В. Кузьмін, Н. В. Островська, Т. О. Бородулькіна [та ін.]. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2022. – С. 268–271.978-617-529-384-3https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19509Соціокультурне наповнення є обов'язковим для навчальних матеріалів, що застосовуються у навчальному процесі. Розвиток культурної компетенції іноземного здобувача освіти несе у собі великі можливості розвитку особистості здобувача, знижує етноцентризм, допомагає усвідомленню культурних відмінностей своєї культури, країни навчання (України), сприяє подоланню стереотипів і упередженого ставлення до іншої культури, веде до взаєморозуміння при іншомовному спілкуванні, долучає до світової цивілізації та загальнолюдських цінностей. Таким чином, важливий для дидактичних цілей діалог культур є запорукою ефективного навчання та виховання студентів-іноземців.ukсоціокультурна компетенціяіноземні здобувачі освітиНаціонально-культурний компонент як засіб формування соціокультурної компетенціїArticle316.77