Лещенко, Тетяна Олександрівна2018-02-262018-02-262000Лещенко Т. О. Про деякі шляхи оптимального поєднання методів і засобів навчання у процесі викладання гуманітарних дисциплін / Т. О. Лещенко // Дидактичні принципи навчання та їх реалізація у вищій медичній школі : матеріали конф. – Полтава, 2000.– С. 57–59.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6353Вибір оптимальних методів, форм і засобів спирається на те, що не було, немає і не буде яких-небудь універсальних підходів до навчання, які б спрацьовували в будь-якій педагогічній ситуації. Ті ж самі методи і форми роботи в деяких ситуаціях будуть корисними, а в інших – неефективними. Успішне вирішення певного педагогічного завдання можливе лише при поєднанні методів, форм і засобів роботи. Керівництво цим дидактичним принципом дає викладачам право вибору методів і форм роботи на науковій підставі. Тому викладачі вишу мають виявляти творчий і раціоналізаторський підхід до справи, ініціативу. Таким чином, принцип оптимального поєднання методів і засобів навчання спонукає всіх викладачів до методичної творчості. Але головне те, що цей дидактичний принцип відкриває перед викладачами широку можливість для використання досвіду інших досвідчених педагогів, а також для власної дослідницької діяльності в галузі педагогіки. Висвітлений досвід послідовного впровадження принципу оптимального поєднання методів і засобів навчання під час викладання предметів "Українська і зарубіжна культура" та "Ділова українська мова"ukдидактичний принципоптимізаціяукраїнська і зарубіжна культураділова українська мовапереклад текстуредагування текстуПро деякі шляхи оптимального поєднання методів і засобів навчання у процесі викладання гуманітарних дисциплінThesis