Дерев’янко, Тетяна ВасилівнаЗвягольська, Ірина Миколаївна2021-06-222021-06-222021Дерев’янко Т. В. Мотивація як чинник успішного формування навчальної діяльності здобувачів медичної освіти в умовах модернізованого освітнього середовища кафедри мікробіології, вірусології та імунології / Т. В. Дерев’янко, І. М. Звягольська // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІIІ Каришинські читання) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 27–28 травня 2021 р.). – Полтава : ПНПУ, 2021. – С. 130–131.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16233Формування позитивної мотивації до майбутньої професії не можливо без стійкої мотивації до навчально-пізнавальної діяльності, пов’язаною з цією професією. Мотиваційна складова навчальної діяльності охоплює пізнавальні потреби, мотиви і сенс навчання. Для підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти викладачами кафедри мікробіології, вірусології та імунології Полтавського державного медичного університету передбачено майстерне використання певних класичних та інтерактивних форм і методів навчання, які спрямовані на пришвидшення адаптації здобувачів освіти до вимог модернізованого освітнього середовища кафедри.ukмотиваціянавчальна діяльністькафедра мікробіології, вірусології та імунологіїМотивація як чинник успішного формування навчальної діяльності здобувачів медичної освіти в умовах модернізованого освітнього середовища кафедри мікробіології, вірусології та імунологіїOther