Оленець, Світлана ЮріївнаОленец, Светлана ЮрьевнаOlenets, S. Yu.2017-11-222017-11-222017Оленець С. Ю. Огляд програмних додатків для створення анімованих навчальних відео-презентацій / С. Ю. Оленець // «Ресурсно-орієнтоване навчання в 3D: доступність, діалог, динаміка» : матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет конференції (м. Полтава, 20-24 лютого 2017 року). – Полтава: АКУП ПДАА, 2017. – С. 69–72.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/3311У численних дослідженнях підтверджено, що найсильнішим ефектом впливу на свідомість володіє саме відео. Створення якісного навчального відео до недавнього часу було доступно тільки відомим компаніям, однак із появою нового напряму у відеовиробництві, якісні ролики стали доступними і широкому загалу. Згаданий вище напрям називається графічне (анімаційне) відео; В многочисленных исследованиях подтверждено, что самым сильным эффектом воздействия на сознание обладает именно видео. Создание качественного обучающего видео до недавнего времени было доступно только известным компаниям, однако с появлением нового направления в видеопроизводстве, качественные ролики стали доступными и широкой общественности. Упомянутый выше направление называется графическое (анимационное) видео; In numerous studies, it has been confirmed that video has the strongest effect on consciousness. Creation of high-quality educational videos until recently was only available to well-known companies, but with the emergence of a new direction in video production, high-quality videos became available to the general public. The aforementioned direction is called graphic (animated) vide.ukпрограмні додаткипрезентаціяпрограммные приложенияпрезентацииsoftware applicationspresentationsОгляд програмних додатків для створення анімованих навчальних відео-презентаційОбзор приложений для создания анимированных обучающих видео-презентацийAn overview of applications for creating animated training video presentationsThesis