Вородюхіна, Алла КирилівнаЯрешко, Анатолій ГригоровичБондаренко, Віра Григорівна2024-02-152024-02-152003Вородюхіна А. К. Співдружність і взаєморозуміння викладача і студента – один із факторів підвищення якості навчання / А. К. Вородюхіна, А. Г. Ярешко, В. Г. Бондаренко // Шляхи оптимізації педагогічної взаємодії у системі викладач-студент в умовах реформування вищої школи : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2003. – С. 30–31.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22923Робота в студентському науковому гуртку, науково-дослідна робота в період навчання в академії найбільше заохочує до навчання, особливо з тієї проблеми, що вирішується в науковій роботі, тут якраз проявляються взаєморозуміння, співдружність викладача і студента, що впливає на вибір професії. Майже всі гуртківців нашої кафедри вибрали професію фтизіатра, не зважаючи на загрозу захворіти на туберкульоз, адже останнім ча¬сом збільшилась захворюваність на туберкульоз співробітників проти¬туберкульозних закладів. Причиною вибору професії фтизіатра біль¬шість інтернів вважає свого викладача з фтизіатрії, який зумів прище¬пити інтерес до цієї професії і став прикладом для подальшого їхнього життя.ukякість навчаннявзаєморозуміння викладача- студентапедагогічна майстерність викладачапрофесійна майстерність викладачастудентський науковий гуртокСпівдружність і взаєморозуміння викладача і студента – один із факторів підвищення якості навчанняArticle