Каруник, К. Д.2022-05-232022-05-232021Каруник К. Д. Опанування новел українського правопису в післядипломній освіті медичних фахівців: екскурс і дискурс / К. Д. Каруник // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VI Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 155–159.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18332Запровадження оновленої редакції українського правопису від 2019 р. спонукає громадян якнайшвидше опанувати змінені правила. Не всі правописні «новели» легко сприймаються та засвоюються, тому й потребують насвітлення через призму української мовної системи, на становлення якої істотно вплинула мовна політика останнього сторіччя. Деякі правила годі пояснити без історичного екскурсу. Свою вагу мають і нинішні тенденції розвитку літературної мови та їхня об’єктивна оцінка. Ознайомлення медичних фахівців із цими засадничими критеріями помітно полегшує їхнє розуміння нових правописних заведенцій.The implementation of the amended Ukrainian Spelling (2019) drives the Ukrainian citizens to comprehend it fast. Not all of the amendments are easily perceived and mastered, thus they need to be interpreted through the prism of the Ukrainian language system, which had been substantially affected by the Soviet language policy. Some rules hardly can be explained without historical overview. Essential are also the current standard language trends and their objective assessment. Learning of these principle criteria by the medical specialists enables their mastering of the new spelling usage.ukукраїнський правописмовна освіта медичних фахівцівмовні тенденціїісторія правопису в ХХ ст.Ukrainian spelling amendmentslanguage training of the medical specialistslanguage trendsspelling history in the 20th centuryОпанування новел українського правопису в післядипломній освіті медичних фахівців: екскурс і дискурсComprehension of the Ukrainian Spelling novelties in the postgraduate study for medical personnel: historical overview and discourseArticle81'354:616-051