Бобирьов, Віктор МиколайовичДев'яткіна, Тетяна ОлексіївнаВажнича, Олена МитрофанівнаКолот, Еліна ГеоргіївнаЛуценко, Руслан ВолодимировичСидоренко, Антоніна ГригорівнаЧечотіна, Світлана ЮріївнаБобырев, Виктор НиколаевичДевяткина, Татьяна АлексеевнаВажничая, Елена МитрофановнаКолот, Элина ГеоргиевнаЛуценко, Руслан ВладимировичСидоренко, Антонина ГригорьевнаЧечотина, Светлана ЮрьевнаBobyrov, V. M.Devyatkina, T. O.Vazhnicha, O. M.Kolot, E. G.Lutsenko, R. V.Sidorenko, A. G.Chechotina, S. Yu.2019-05-272019-05-272013Інтерналізація знань з фармакології за умов кредитно-модульної системи навчання / В.М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича [та ін.] // Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України на новому етапі : матеріали Х ювілейної Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Тернопіль, 18–19 квітня 2013 р. – Тернопіль : ТДМУ, 2013. – С. 206–208.УДК 615+378.14https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10447У статті аналізуються загальні питання, що стосуються інтерналізації, зокрема інтерналізації професійно-орієнтованих знань студентами вищих навчальних закладів. На прикладі вивчення фармакології студентами-медиками автори розкривають системно-стратегічні, змістовно-педагогічні та суб’єктно-особистісні умови інтерналізації знань за умов кредитно-модульної системи навчання. В статье анализируются общие вопросы, касающиеся интернационализации, в частности интернализации профессионально-ориентированных знаний студентами высших учебных заведений. На примере изучения фармакологии студентами-медиками авторы раскрывают системно-стратегические, содержательно-педагогические и субъектно-личностные условия интернализации знаний в условиях кредитно-модульной системы обучения. Some general issues relating to internalization including the internalization of professionally oriented knowledge by the students in higher education are analyzed in the article. The authors use pharmacology teaching to medical students to reveal systematic and strategic, content-pedagogical and subject-personal preconditions to internalization of knowledge under the credit-module system.ukінтерналізаціяпрофесійно-орієнтовані знанняфармакологіяинтернализацияпрофессионально-ориентированные знанияфармакологияinternalizationprofessionally-oriented knowledgepharmacologyІнтерналізація знань з фармакології за умов кредитно-модульної системи навчанняИнтернализация знаний по фармакологии в условиях кредитно-модульной системы обученияInternalization of knowledge on pharmacology under the conditions of credit-module system of educationArticle