Плачинда, Т. С.2020-07-032020-07-032019Плачинда Т. С. Позитивний імідж викладача ЗВО як складова професіоналізму / Т. С. Плачинда // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 321–324.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13044Стаття присвячена дослідженню наукової проблеми удосконалення іміджу викладача закладу вищої освіти. Увага акцентується на тому, що якісна професійна підготовка майбутніх фахівців безпосередньо залежить від особистості викладача. Пропонуються результати опитування студентської молоді та викладачів щодо іміджу викладача в освітньому процесі. Наведено результати обробки відповідей респондентів, що систематизовані у позитивні та негативні характеристики. З ’ясовано, що значна увага приділяється не зовнішньому, а на внутрішньому світові викладача ЗВО, увагу зосереджено на його професіоналізмі, що має спонукати викладача до постійного самовдосконалення.ukвикладач ЗВОімідж викладачапозитивний іміджнегативний іміджпедагогічна майстерністьпрофесійна компетентністьПозитивний імідж викладача ЗВО як складова професіоналізмуArticle378.147