Хміль, Олена ВсеволодівнаКаськова, Людмила ФедорівнаНовікова, Світлана ЧеславнаХміль, Дмитро ОлександровичУласевич, Лариса ПавлівнаЯнко, Наталія ВалентинівнаАндріянова, Ольга ЮріївнаВащенко, Ірина Юріївна2025-05-162025-05-162025-03-20Етичні та деонтологічні аспекти організації навчального процесу майбутніх лікарів-стоматологів / О. В. Хміль, Л. Ф. Каськова, С. Ч. Новікова [та ін.] // Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку медичної освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 20 березня 2025 р. – Полтава : ПДМУ, 2025. – С. 257–259.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26409Емоції завжди тісно пов’язані з фізичним станом особистості. Психологічний аспект стоматологічної педіатричної практики в ставленні до пацієнта зазвичай охоплює вагомі особистісні якості: чуйність, уважність, уміння вислухати й почути дитину, толерантність, терпимість, тактовність, піклування тощо. Головним психологічним надбанням дитячого стоматолога вважають емпатію. Саме тому дитячому стоматологу необхідно вміти слухати й розмовляти з дітьми, використовуючи навіть особливі ігрові методики. Це важливо протягом усього періоду навчання майбутніх дитячих лікарів-стоматологів. Emotions are always closely related to the physical state of the individual. The psychological aspect of pediatric dental practice in the treatment of the patient usually includes important personal qualities such as sensitivity, attentiveness, the ability to listen and hear the child, tolerance, tolerance, tact, care, etc. However, empathy is considered the main psychological asset of a pediatric dentist. That is why it is necessary for a pediatric dentist to be able to listen and talk with children, even using special game techniques. This is important during the entire period of training of future children's dentists emotions, sensitivity, empathy, interpersonal communication.ukемоціїсенситивністьемпатіяміжособистісна комунікаціяemotionssensitivityempathyinterpersonal communicationЕтичні та деонтологічні аспекти організації навчального процесу майбутніх лікарів-стоматологівArticle