Бєляєва, Олена МиколаївнаЛисанець, Юлія Валеріївна2017-10-182017-10-182016Бєляєва О. М. Категорії “знання”, “уміння” і “навички” в дидактиці та лінгводидактиці / О. М. Бєляєва, Ю. В. Лисанець // Аспекти дослідження іноземних мов і лінгводидактичні основи викладання : зб. наук. пр. − Полтава, 2016. − Вип. 16. − С. 7–14.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1229Розглянуто такі базисні категорії дидактики, як “знання”, “уміння” і “навички”. Представлено погляди представників різних наукових шкіл і напрямків на ці категорії. Значну увагу авторами приділено мовним навичкам, які є центральними поняттями лінгводидактики. У висновках зазначається, що дидактична компетентність викладача і володіння категоріальним апаратом зокрема, є однією з передумов, які забезпечують ефективність процесу формування загальнонавчальних і спеціальних знань, умінь і навичок.ukінформаціязнанняуміннянавичкимовленнєві навичкикритерії якостіКатегорії “знання”, “уміння” і “навички” в дидактиці та лінгводидактиціArticle