Шенгер, С. В.Кириченко, М. П.Дунаєва, О. В.Гончарова, А. В.Пандикідіс, Н. І.2020-07-102020-07-102019Урахування провідного типу сприйняття інформації студентами у процесі викладання фізіології в медичному університеті / С. В. Шенгер, М. П. Кириченко, О. В. Дунаєва [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 444–448.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13106У роботі проведено аналіз стану проблеми підготовки з фізіології студентів медичних спеціальностей в Харківському національному медичному університеті; місце дисципліни фізіології в загальній медичній підготовці, проведено аналіз психотипів людини. Обґрунтовано дидактичну модель для викладання студентам з різними психотипами, експериментально перевірено ефективність цієї методики.ukстуденти медичного університетудисципліна фізіологіяпсихотипиаудіалвізуалкінестетУрахування провідного типу сприйняття інформації студентами у процесі викладання фізіології в медичному університетіArticle[159.91:159.923]-057.875:378.016:612