Коротич, Наталія МиколаївнаКоротич, Наталия НиколаевнаKorotich, N.2017-11-102017-11-102017Коротич Н. М. Самостійна робота студентів як фактор підготовки спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання / Н. М. Коротич // Світ медицини та біології. – 2017. – №1 (59). – С. 219–222.УДК 616-053.3/.5-089:378.14https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2675Важливим завданням вищої медичної освіти є підготовка освічених і висококваліфікованих лікарів, які здатні до самостійної діяльності, мають достатньо високий рівень теоретичних знань, професійних практичних умінь і навичок. Цієї мети можна досягти за умови приділення належної уваги самостійній роботі студентів як важливому фактору навчання і виховання майбутніх лікарів, а також як засобу оволодіння професійною майстерністю. У даній статті висвітлені можливі види та форми самостійної роботи студентів у медичному вузі, її значення у підвищенні якості підготовки спеціалістів для лікувальної діяльності та значної ролі викладача в мотивації студентів до самоосвіти. Важной задачей высшего медицинского образования является подготовка образованных и высококвалифицированных врачей, способных к самостоятельной деятельности, имеющих достаточно высокий уровень теоретических знаний, профессиональных практических умений и навыков. Этой цели можно достичь при условии оказания должного внимания самостоятельной работе студентов как важному фактору обучения и воспитания будущих врачей, а также как средства овладения профессиональным мастерством. В данной статье рассмотрены возможные виды и формы самостоятельной работы студентов в медицинском вузе, ее значение в повышении качества подготовки специалистов для лечебной деятельности и важной роли преподавателя в мотивации студентов к самообучению Training of well-educated and highly qualified medical professionals, capable to perform their independent professional activity with high theoretical knowledge and expertise in their specialty is the important task of higher medical education. This goal can be achieved by the putting accents on student selfstudy as the significant instrument of training of future medical professionals, as well as the means of mastering the professional skills. The paper elicits the possible types and forms of student self-study in the medical HEI, its value in enhancing the quality of training for medical activities, as well as the significant role of an educator in students’ motivation to selfstudy.ukпізнавальна активністьмедичний вузcамостійна робота студентівмотиваціяякість навчаннямедицинский вузсамостоятельная работа студентовпознавательная активностьмотивациякачество обученияstudent self-studyquality of trainingcognitive activitymotivationmedical HEIСамостійна робота студентів як фактор підготовки спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання.Самостоятельная работа студентов как фактор подготовки специалиста в условиях кредитно-модульной системы обучения.Student self-study as the instrument for specialist training in conditions of credit-transfer system of education.Article