Дубровіна, Олена ВіталіївнаБорисова, Зінаїда ОлексіївнаЛещенко, Тетяна ОлександрівнаГорбаченко, Олег БорисовичКоровіна, Лідія Дмитрівна2020-11-242020-11-242020-11Оптимізація викладання латинської, української й англійської термінології на рівні додипломної підготовки майбутніх лікарів у закладах вищої медичної освіти України / О. В. Дубровіна, З. О. Борисова, Т. О. Лещенко, О. Б. Горбаченко, Л. Д. Коровіна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава : Астрая, 2020. – С. 139–145.978-617-7915-02-6https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14042Оптимізація викладання латинської, української й англійської професійної термінології студентам, починаючи з 1-го курсу, в поєднанні зі щоденним індивідуальним моніторингом тестових завдань при підготовці до ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок 1» і «Крок 2» підвищить якість додипломної медичної освіти й рівень лінгвістичної особистості в майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти України.ukлатинська, українська й англійська професійна термінологіялінгвістична компетентністьнавчальна історія хворобидодипломна вища медична освітасубтестиіндивідуальний моніторингліцензійний інтегрований іспит«Крок 1», «Крок 2»медичні заклади вищої освіти України.Оптимізація викладання латинської, української й англійської термінології на рівні додипломної підготовки майбутніх лікарів у закладах вищої медичної освіти УкраїниArticle378.6:61.016:811.111