Соколенко, Валентина МиколаївнаШарлай, Наталія МиколаївнаВесніна, Людмила ЕдуардівнаМіщенко, Сергій ВіталійовичШевченко, Костянтин Васильович2025-02-252025-02-252025Індивідуальна освітня траєкторія як засіб професійного саморозвитку майбутнього фахівця на сучасному етапі / В. М. Соколенко, Н. М. Шарлай, Л. Е. Весніна [та ін.] // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 20-21 лютого 2025 р. – Полтава : ПНПУ ім. В.Г. Короленка, 2025. – С. 269–271.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/25764Пріоритетним напрямом державної політики є створення умов для розвитку здібностей кожної особистості, що ставить на чільне місце діяльність самого студента, його внутрішній освітній розвиток. У цьому разі освіта є не стільки передачею здобувачам освіти знань, скільки проявом освіти у собі, формуванням себе, що передбачає: виховання та розвиток якостей особистості, що відповідають вимогам інформаційного суспільства, інноваційної економіки, сучасної медицини, завданням побудови сучасного громадянського суспільства з урахуванням принципів толерантності, діалогу культур та поваги його багатонаціонального, полілінгвального, полікультурного та поліконфесійного складу; орієнтацію на досягнення мети та основного результату освіти - розвиток особистості кожного майбутнього спеціаліста на основі освоєння універсальних навчальних дій, пізнання та освоєння світу. У зв'язку з цим освіта розглядається як умова для самовизначення та саморозвитку студента. Завданням педагога на цьому етапі є створення необхідних умов для особистісного розвитку кожної молодої людини, формування у неї вміння розпорядитися свободою, тобто самостійно ставити особистісно значущі цілі, проектувати траєкторію їх 270 досягнення у всьому соціальному просторі, прогнозувати можливі результати, планувати час, самостійно знаходити необхідну інформацію тощо.ukпрофесійно-педагогічна культуравища школаІндивідуальна освітня траєкторіяздобувачі освітиІндивідуальна освітня траєкторія як засіб професійного саморозвитку майбутнього фахівця на сучасному етапіArticle