Владимирова, Валентина Іванівна2023-05-082023-05-082023-02Владимирова В. І. Театралізація як педагогічна технологія формування лінгвістичної компетенції у немовному закладі вищої освіти / В. І. Владимирова // Новітні педагогічні технології у викладанні мов іноземним студентам : збірка наук. праць за матеріалами VІІ Міжнар. наук.-метод. семінару, ХНАДУ, м. Харків, 23–24 лютого 2023 р. – Харків : Вид-во Іванченка І.С., 2023. – С. 11–14.978-617-8059-72-9https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20821З використанням театралізації як педагогічної технології навчання продовжується розвиток ідеї комунікативного навчання. На основі комунікативно-значущого мовного матеріалу формулюються комунікативні завдання таким чином, щоб вони пропонували студентам ситуації спілкування у вільній творчій діяльності, впливали на їхній творчий потенціал та мали педагогічну та методологічну обумовленість . Театралізація має низку переваг при формуванні лінгвістичної компетенції студентів немовного вишу. Така технологія навчання іноземної мови, включена до навчального процесу, допомагає вдосконалювати усі складові лінгвістичної компетенції.ukлінгвістична компетенціятеатралізаціясоціалізаціясамореалізаціяінтегрована педагогічна технологія навчанняздібностістудентитворчістьТеатралізація як педагогічна технологія формування лінгвістичної компетенції у немовному закладі вищої освітиArticle378