Черняк, Валентина ВолодимирівнаНікіфоров, Артем ГеннадійовичДев'яткін, Олександр ЄвгенійовичМустафіна, Галія МіркатівнаCherniak, V. V.Nikiforov, A. G.Deviatkin, A. Е.Mustafina, G. M.Черняк, Валентина ВладимировнаНикифоров, Артем ГеннадьевичДевяткин, Александр ЕвгеньевичМустафина, Галия Миркатовна2020-02-202020-02-202019Основні критерії викладання судової медицини та роль викладача при підготовці сучасного лікаря / А. Г. Нікіфоров, В. В. Черняк, О. Е. Дев'яткін, М. Г. Мустафіна // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : наук.-практ. конф. з міжнар. участю.– Івано-Франківськ. – 2019. – С. 183.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/11939Існує безліч інших факторів, які сприяють або навпаки заважають розвитку та засвоєнню знань. Зменшення кількості лекційних та практичних занять з предмету, обмежує можливості, як викладання, так і засвоєння та клініко-морфологічного мислення. Медична наука не стоїть на місці, і постійно зростає необхідність вдосконалювати, конструктивно змінювати методологічні підходи викладання дисципліни. Найголовніша мета кожної освітньої програми — це сучасний, освічений, практично підготовлений, думаючий студент, молодий спеціаліст. Существует множество других факторов, которые способствуют или наоборот мешают развитию и усвоению знаний. Уменьшение количества лекционных и практических занятий по предмету, ограничивает возможности, как преподавание, так и усвоения и клинико-морфологического мышления. Медицинская наука не стоит на месте, и постоянно возрастает необходимость совершенствовать, конструктивно менять методологические подходы преподавания дисциплины. Самая главная цель каждой образовательной программы - это современный, образованный, практически подготовлен, думающий студент, молодой специалист. There are many other factors that contribute to or vice versa hinder the development and assimilation of knowledge. Reducing the number of lectures and practical classes on the subject limits the possibilities of both teaching and learning and clinical and morphological thinking. Medical science does not stand still, and the need to improve, constructively change the methodological approaches of teaching the discipline is constantly growing. The main goal of each educational program is a modern, educated, practically prepared, thinking student, young specialist.ukОсновні критерії викладання судової медицини та роль викладача при підготовці сучасного лікаряBasic criteria for the teaching of forensic medicine and the role of the teacher in the preparation of a modern doctorОсновные критерии преподавания судебной медицины и роль преподавателя при подготовке современного врачаArticle