Lysanets, Yu. V.Bieliaieva, O. M.Morokhovets, H. Yu.Лисанець, Юлія ВалеріївнаБєляєва, Олена МиколаївнаМороховець, Галина Юріївна2023-01-042023-01-042021Lysanets Yu. V. The Effectiveness of «Ted Talks» video materials in teaching English at a medical university / Yu. V. Lysanets, O. M. Bieliaieva, H. Yu. Morokhovets // Проблеми екології та медицини. – 2021. – Т. 25, № 5–6. – С. 37–40.2073-46622519-2302 eISSNhttps://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19716The article examines the methodological potential of video materials from the TED Talks resource (Technology Entertainment Design) in the context of teaching English for Professional Purposes and Academic English at medical higher education institutions. The TED Talks video materials cover not only topical issues of natural sciences but also modern problems of education, culture, history, business, sustainable development, etc., therefore, they can contribute to the development of both hard and soft skills of undergraduate and Ph.D. students majoring in Health Care and Biology. Short TED talks delivered by experts from various spheres can be used to develop public speaking skills, analytical listening, rhetorical text analysis, etc. The paper presents several linguodidactic mechanisms aimed at the development, practice, and systematization of the above skills to optimize students’ mastering of grammatical constructions and lexical material. The methodological algorithm is represented by receptive, reproductive, and productive types of exercises and can be used to improve communicative competence and English language proficiency, to organize the classroom and extracurricular activities, as well as a distance learning mode. The research may be of interest to teachers of English at medical universities, as well as specialists from other fields, in the process of planning training sessions and developing educational and methodological materialsУ статті досліджено методологічний потенціал відеоматеріалів ресурсу “TED Talks” (Technology Entertainment Design) у контексті викладання англійської мови за професійним спрямуванням та англійської мови наукового спілкування у медичному ЗВО. Відеоматеріали ресурсу “TED Talks” охоплюють не лише актуальні питання природничих наук, але й сучасні проблеми освіти, культури, історії, бізнесу, сталого розвитку тощо, тому одночасно можуть сприяти розвитку як hard, так і soft skills здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти напрямів підготовки 22 – «Охорона здоров’я», 09 – «Біологія». Короткі англомовні виступи фахівців з різноманітних галузей знань, представлені на платформі “TED”, можуть використовуватися з метою розвитку навичок публічного мовлення, аналітичного слухання, риторичного аналізу тексту тощо. Розроблено лінгводидактичні механізми, спрямовані на розвиток, відпрацювання і систематизацію вищевказаних навичок з метою оптимізації засвоєння граматичних конструкцій та лексичного матеріалу. Методологічний алгоритм представлений рецептивним, репродуктивним і продуктивним типами вправ і може застосовуватися для вдосконалення різних видів мовленнєвої діяльності, для організації роботи здобувачів освіти в аудиторний і позааудиторний час, а також в умовах дистанційного навчання. Дослідження може бути цікавим викладачам англійської мови як іноземної у медичних вишах, а також фахівцям з інших професійних галузей, у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалівenEnglish for Professional PurposesEnglish for Academic Purposesthe fields of knowledge 22 – «Health care» and 09 – «Biology»lingodidactic mechanismsанглійська мова за професійним спрямуванням,лінгводидактичні механізмианглійська мова наукового спілкуваннянапрями підготовки 22 – «Охорона здоровʼя» та 09 – «Біологія»The Effectiveness of «Ted Talks» video materials in teaching English at a medical universityЕфективність відеоматеріалів ресурсу «Ted Talks» при викладанні англійської мови у медичному університетіArticlehttps://doi.org/10.31718/mep.2022.26.5-6.07378:614.252