Міськів, В. А.Кулинич-Міськів, М. О.Дутчак, У. М.Антимис, О. В.2024-08-222024-08-222024Значення студентського наукового гуртка у формуванні когнітивних навичок майбутніх лікарів / В. А. Міськів, М. О. Кулинич-Міськів, У. М. Дутчак, О. В. Антимис // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Морфогенез та регенерація» (ІV Жутаєвські читання), м. Полтава, 18–19 квітня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 267–269.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/24419Нові підходи до реформування вищої школи, що базується на студентсько-центричному мисленні, внесло свої корективи в особливості функціонування закладів освіти та обумовили перегляд основних напрямків освітньої політики. Це призвело до формування нових викликів перед системою медичної освіти та викристалізувало запит на розробку нових способів мотивації, спонукало до залучення студентів до наукового пошуку вже на початкових етапах навчання. Професійні компетентності, які входять в освітньо-професійні програми, містять сукупність всіх знань, навичок та вмінь, якими повинен оволодіти студент за результатами вивчення дисципліни, а також перелік особистих навиків, які стануть основою його майбутньої професійної діяльності.ukстудентський науковий гуртокмайбутні лікаріЗначення студентського наукового гуртка у формуванні когнітивних навичок майбутніх лікарівThesis