Шарлай, Наталія МиколаївнаСоколенко, Валентина Миколаївна2025-06-302025-06-302025Шарлай Н. М. Формування професійної готовності педагогічних працівників до реалізації інноваційної діяльності в освітньому середовищі / Н. М. Шарлай, В. М. Соколенко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXXІІ Каришинські читання), 29–30 травня 2025 р., м. Полтава. – Полтава, 2025. – С. 237–239.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/26625Формування професійної готовності педагогічних кадрів до реалізації інноваційної діяльності є складним і багаторівневим процесом, що потребує системного підходу, міжінституційної взаємодії та сприятливого освітнього середовища. В умовах трансформації системи освіти важливо забезпечити інтеграцію інноваційного компонента в усі етапи професійної підготовки й підвищення кваліфікації педагогів, формувати позитивну мотивацію до змін, сприяти розвитку інноваційної культури.ukінноваційна діяльністьосвітнє середовищемотиваційний компоненткогнітивний компонентрефлексивний компонентпідвищення кваліфікації педагогаФормування професійної готовності педагогічних працівників до реалізації інноваційної діяльності в освітньому середовищіArticle