Хавалкіна, Людмила МихайлівнаУдальцова-Гродзинська, Кристина ОлександрівнаТимошенко, Юлія Володимирівна2020-06-292020-06-292020Хавалкіна Л. М. Особливості психоемоційної підготовки лікарів- інтернів до самостійної праці як фахівців на рівні міжнародних вимог / Л. М. Хавалкіна, К. О. Удальцова-Гродзинська, Ю. В. Тимошенко // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 235–237.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13000Підготовка сучасного лікаря-стоматолога вимагає поєднання національної й європейської систем вищої освіти для оптимізації якості підготовки фахівця. Молоді лікарі мають взаємодіяти з хворими, колегами, керівниками, лікарями-інтерністами, медсестрами, пацієнтами; володіти прийомами ведення діалогу, уміти аналізувати результати досліджень, використовувати знання у своїй практичній діяльності.Training of a modem dentist requires a combination of national and European higher education systems to optimize the quality of specialist training. Young doctors should interact with patients, colleagues, supervisors, internists, and nurses, possess the techniques of a dialogue, be able to analyze the results of research, use the knowledge gained during training in their practical activities.ukпсихоемоційна підготовкалікарі-інтернипацієнтpsycho-emotional traininginternspatientОсобливості психоемоційної підготовки лікарів- інтернів до самостійної праці як фахівців на рівні міжнародних вимогArticle378.001.1