Вонсович, Юлія ВолодимирівнаВолкова, Таїсія Олександрівна2024-06-172024-06-172023-11-24Вонсович Ю. В. Педагогічні стратегії для розвитку критичного мислення та проблемного навчання / Ю. В. Вонсович, Т. О. Волкова // Розвиток педагогіки в умовах нової соціокультурної реальності : матеріали наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 24–25 листопада 2023 р. – Одеса : Видавництво «Молодий вчений», 2023. – С. 13–16.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/24093Відмінність сучасної освіти полягає в постійній зміні та розвитку. У цьому швидкозмінному інформаційному світі, де доступ до знань надзвичайно спрощений, важливим стає не лише запам’ятовування фактів, але і розвиток критичного мислення та здатності аналізувати складні завдання. Саме ці навички допомагають студентам не тільки засвоювати інформацію, але й застосовувати її в реальних життєвих ситуаціях. Фахова передвища освіта вимагає більше, ніж просто запам’ятовування фактів і формулювання відповідей. Вона передбачає розвиток навичок, які дозволяють студентам ефективно аналізувати інформацію, обґрунтовувати свої погляди та приймати обґрунтовані рішенняukосвітафахова передвища освітаПедагогічні стратегії для розвитку критичного мислення та проблемного навчання.Article