Потяженко, Максим МакаровичСоколюк, Ніна ЛюдвігівнаЛюлька, Надія ОлександрівнаКітура, Оксана ЄвгенівнаНастрога, Тетяна ВікторівнаНевойт, Ганна ВолодимирівнаКорпан, Ангеліна СергіївнаPotyazhenko, М. М.Sokolyuk, N. L.Lyulka, N.O.Kitura, O. Ye.Nastroga, T. V.Nevoit, G. V.Korpan, А.S.2023-04-192023-04-192022-11Проблеми медичної освіти та впровадження цифрової моделі навчання при підготовці майбутніх лікарів за фахом «Внутрішні хвороби» під час пандемії Covid-19 та повномасштабної війни на території України / М. М. Потяженко, Н. Л. Соколюк, Н. О. Люлька [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2022. – Т. 22, вип. 3–4 (79-80). – С. 194–198.2077-1096 (print)2077-1126 (online)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20624Пандемія COVID-19, а згодом і повномасштабна війна на території України, безсумнівно, порушили установлений традиційний устрій структури медичної освіти не лише серед студентів вишів, а й серед здобувачів освіти на післядипломному рівні.Сьогодення вимагає йти не шляхом удосконалення, в якому принцип наслідування є провідним та призводить до фізичного та інтелектуального навантаження, а шляхом пошуку нових, більш ефективних методів навчально-пізнавальної діяльності слухачів, які формують потреби суспільства. Методи дистанційного навчання у своєму розвитку пройшли цілу низку технологічно обумовлених етапів, що, в решті решт, дало змогу для отримання належної медичної освіти навіть за умов дистанціювання.The COVID-19 pandemic, and later a full-scale war in Ukraine brutally disrupted the well-established traditional medical training not only for university students, but for postgraduates as well.Today, following the path of improvement, in which the principle of imitation is the leading one and can cause physical and intellectual stress is not necessary, instead searching for new, more effective methods of educational and cognitive activity of students, which shape the needs of society is becoming a priority. Distance learning methods have passed through a number of technological stages, which, in the end, enable to obtain proper medical education even under the conditions of distancing.ukінновації в медичній освітіинновации в медицинском образованииinnovations in medical educationпідготовка лікарів-інтернівподготовка врачей-интерновtraining of intern doctorsдистанційне навчаннядистанционное обучениеDistance Learningвнутрішні хворобивнутренние болезниinternal diseasesПроблеми медичної освіти та впровадження цифрової моделі навчання при підготовці майбутніх лікарів за фахом «Внутрішні хвороби» під час пандемії Covid-19 та повномасштабної війни на території УкраїниProblems of medical education and the implementation of a digital model of training in the training of future doctors in the specialty of "Internal diseases" during the Covid-19 pandemic and a full-scale war on the territory of UkraineArticle10.31718/2077–1096.22.3.4.194378.048.2:61:004