Свінцицька, Наталія ЛеонідівнаКогут, Ірина ВікторівнаКаценко, Андрій ЛюбославовичЛитовка, Володимир ВікторовичПілюгін, Андрій ВалентиновичСвинцицкая, Наталья ЛеонидовнаКогут, Ирина ВикторовнаКаценко, Андрей ЛюбославовичЛитовка, Владимир ВикторовичПилюгин, Андрей ВалентиновичSvintsytska, N. L.Kohut, I. V.Katsenko, A. L.Lytovka, V. V.Piliugin, A. V.2021-06-072021-06-072021Профілактичні заходи щодо виникнення професійного вигорання у викладачів закладів медичної освіти / Н. Л. Свінцицька, І. В. Когут, А. Л. Каценко [та ін.] // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). – Полтава, 2021. – C. 260–263.159.923.5(062)https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16050У збірнику наукових матеріалів представлено праці науковців, в яких висвітлюються найбільш актуальні науково-прикладні проблеми психологічної науки. Основний акцент зроблено на розкритті психологічних аспектів таких напрямів психологічного знання як: синергетичний підхід до психологічних процесів у системах різного рівня організації; теоретико-методологічні засади дослідження життєвого простору особистості у психології; соціокультурні умови та психологічні чинники формування внутрішнього світу особистості в ході життя; синергетичний підхід у проєктуванні освітньо-професійної життєдіяльності особистості тощо.Збірник адресовано викладачам психології закладів вищої освіти, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям, психологам, іншим фахівцям, які цікавляться сучасним станом розвитку психологічної науки.Потрібно акцентувати увагу на тому, що запобігти вигоранню можна шляхом підвищення стресостійкості, гарного самопочуття та здоров’я, а також через рефлексію особистісних труднощів і проблем. З метою профілактики та корекції синдрому емоційного вигорання слід запровадити спеціальну програму, яка б охоплювала кілька напрямів роботи (психодіагностику, тренінгову, просвітницьку) з таких питань: формування найважливіших професійних якостей медичного працівника, усвідомлення енергетичного ресурсу в професійній діяльності медичного фахівця, створення сприятливого психологічного клімату в колективі, вміннями релаксації та саморегуляції.Таким чином, можна говорити про те, що проведення комплексу заходів, спрямованих на профілактику синдрому «професійного вигорання», може бути корисним не лише для підвищення ефективності професійної діяльності викладачів медичних закладів, а й для гармонізації їхньої особистості.ukПрофілактичні заходи щодо виникнення професійного вигорання у викладачів закладів медичної освітиArticle378.12:61