Ткаченко, Олена ВікторівнаСоколенко, Валентина МиколаївнаВесніна, Людмила ЕдуардівнаФедотенкова, Наталія Миколаївна2019-03-112019-03-112017Проблемне навчання: переваги і можливості застосування в навчальному процесі на кафедрі фізіології / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна, Н. М. Федотенкова // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 23 березня 2017 р. – Полтава, 2017. – С. 163–164.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9741Наведено дані про сутність інтерактивного навчання. Значну увагу приділено проблемному навчанню як одному з інтерактивних методів. Розглянуто можливості та переваги інтерактивного навчання, визначено диференційовані характеристики інтерактивного навчання порівняно з традиційним. Показано, як саме можна застосовувати елементи інтерактивного і проблемного навчання на заняттях із фізіології.ukінтеракціяінтерактивне навчанняпроблемне навчаннястудентиПроблемне навчання: переваги і можливості застосування в навчальному процесі на кафедрі фізіологіїArticle