Дев'яткіна, Наталія МиколаївнаДевяткина, Наталья НиколаевнаDevyatkina, N. M.2019-09-102019-09-102019Дев’яткіна Н. М. Роль організації та методичного забезпечення навчального процесу з фундаментальної дисципліни в забезпеченні високих результатів субтесту під час ліцензійного іспиту «КРОК-1» / Н. М. Дев’яткіна // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2019. – Т. 19, вип. 1 (65). – С. 97–100.2077-1096УДК 378.6:61.091.26:37.016https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10911Щодо високих результатів субтеста іспит «Крок-1» заслуговує узагальнення та поширення досвіду викладання фармакології, який заснований на багаторівневому методі навчання, різноманітності навчальних технологій і належному методичному забезпеченні. Относительно высоких результатов субтеста экзамен «Крок-1» заслуживает обобщения и распространения опыта преподавания фармакологии, который основан на многоуровневом методе обучения, разнообразии учебных технологий и надлежащем методическом обеспечении. Regarding high results obtained by the students passing the subtest «Krok-1», it seems quite reasonable to summarize and share the experience of teaching Pharmacology, based on using multi-level teaching technologies and proper methodological support.ukліцензійний іспит «Крок-1»субтестфармакологіянавчальний процесметодичне забезпеченнялицензионный экзамен «Крок-1»субтестфармакологияучебный процессметодическое обеспечениеlicensing exam “Krok-1”subtestpharmacologyeducational processmethodological supportРоль організації та методичного забезпечення навчального процесу з фундаментальної дисципліни в забезпеченні високих результатів субтесту під час ліцензійного іспиту «КРОК-1»Роль организации и методического обеспечения учебного процесса по фундаментальной дисциплине в обеспечении высоких результатов субтеста во время лицензионного экзамена «КРОК-1»The role of the organization and methodological support of the educational process on fundamental disciplines to ensure the high results of subtest during the licensing exam “KROK-1”ArticleDOI10.31718/2077-1096.19.1.97