Кострікова, Юлія Анатоліївна2018-02-082018-02-082012Кострікова Ю. А. Інтерактивні методи в навчально-виховній роботі викладачів медичного вузу / Ю. А. Кострікова // Інноваційні інформаційні технології у вищій медичній освіті : матеріали навчально-методичної конференції. – Полтава, 2012. – С. 135–136.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5781Інтеграція українського суспільства в світовий економічний та культурний простір характеризується стрімким зростанням об’єму наукової інформації у всіх галузях знання, де активація пізнавальної діяльності, безперервний професійний зріст майбутнього лікаря займають одне з провідних місць. Один зі шляхів підвищення ефективності підготовки майбутніх лікарів на сучасному етапі – цілеспрямоване формування їх пізнавальної діяльності та самостійності, так як робота в умовах напруженого ринку праці вимагає наявності конкурентноздатних спеціалістів, які мають такі якості як: професійна мобільність, готовність до безперервного пошуку, цілеспрямованість, глибокі знання в обраній сфері діяльності. Досягнути цього неможливо без активного, зацікавленого, творчого відношення індивіду, без міцних теоретичних знань, вмінь, практичних навичок, значимих в майбутній професійній діяльності лікаря. Тому підвищення рівня пізнавальної діяльності та самостійності майбутніх лікарів, формування їх як суб’єктів професійно-творчої діяльності є однією з актуальних проблем сучасної освіти в вищих навчальних закладах.ukінтерактивні методинавчально-виховна роботаефективність навчанняІнтерактивні методи в навчально-виховній роботі викладачів медичного вузуArticle