Петришин, Олександр ВолодимировичДонченко, Вікторія Іванівна2024-04-102024-04-102024-02-23Петришин О. В. Самовдосконалення особистості як структурний компонент високого рівня професіоналізму майбутнього фахівця в системі оновленої вищої освіти / О. В. Петришин, В. І. Донченко // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : зб. тез доп. IV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 22–23 лютого 2024 р. – Полтава : ФКУЕП ПДАУ, 2024. – С. 108–113.https://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23429Сучасні перетворення, що відбуваються в українському суспільстві, зумовлюють значні зміни в системі вищої освіти, зокрема переосмислення цілей вищої освіти, підвищення вимог до компетентностей майбутніх фахівців, що сприяє активізації інноваційних процесів у освітній сфері. У ст. 18 Закону України «Про освіту» вказується, що складниками освіти дорослих є безперервний професійний розвиток. На сучасному етапі становлення національної системи освіти головним є розвиток особистості, здатної до визначення особистісних способів самореалізації, саморозвитку, самоосвіти й самоствердження як в професійній кар’єрі так й життєдіяльності. Суспільство нині потребує кваліфікованих фахівців спроможних до активного сприйняття нового, до безперервного особистісного та професійного самовдосконалення. Тому сучасна вища освіта поряд з якісною професійною підготовкою передбачає всебічний розвиток особистості кожного студента спроможного до особистісного розвитку.ukСамовдосконалення особистості як структурний компонент високого рівня професіоналізму майбутнього фахівця в системі оновленої вищої освітиArticle